Onsdagpoesi

10.04.2019

Minner


Ler av meg selv
også gråter jeg
lenge


Spinnvill


vi sirkulerer bare
kommer ingen vei
i epleparadis
får ikke tak i dørhåndtak
natten ser rart på oss



Litt av en sommer

vi lo
hele tiden


Kunsten å lime

ti tusen hjerter i din tomme hånd

syv hundre følelser du ikke visste om

tre hundre og sekstifem dager 
knuste biter
hun limer

med stein og juveler                                                                                                             



Vår

skal jeg klippe håret kort igjen
skal jeg handle tøy å løpe i
vinteren er utgått
solen er iskald
det er offisielt vår 





Ut

stillheten brøt i meg
og jeg 
ville bare danse



Saftig glede


hvor du nå er skjønn som få

hjertebank rus lykke

vakre sekund

ah din deilige munn

spiser endelig frokost




                                               



dikt skrevet på jobb siste uken








Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang